Hvor køber I reservedele til jeres biler?

Skrevet d.4. juni 2011

Jeg vil høre hvor I køber reservedele henne til jeres biler, og køber I altid orginiale eller uorginale dele?

Jeg køber selv en del hos THansen men synes ikke altid det virker som om personalet ved hvad de snakker om. Ligeledes kan jeg ikke finde ud af om det måske er en dum idé at købe uoriginale dele, da kvaliteten jo muligvis ikke er så høj som originale reservedele?

Mvh.

Boro

• Abonner

Skrevet d. 05-06-2011 kl. 11:16

Jeg har også købt reservedele hos THansen før, og har lidt samme opfattelse som dig: at der er langt mellem dem som virkelig ved noget om det de sælger. Jeg handler derimod meget hos Høyer, da jeg føler jeg får en utrolig god service, og priserne plejer at være rimelige.

Det er dog underligt at Høyer kan være forskelligt fra THansen, når det nu er THansen som ejer Høyer.

Angående orginale reservedele så plejer jeg at købe uoriginale reservedele da de plejer at være i fin kvalitet, dog er der selvfølgelig dele som ikke kan fås uoriginale.

Vestergaard

Point: 130
  • Abonner
Skrevet d. 05-06-2011 kl. 16:07

Jeg køber også ofte uoriginale reservedele, og er enig med Vestergaard om at de plejer at være i fin kvalitet. Du skal dog være opmærksom på at der kan være forskel på kvaliteten af de uoriginale dele.

• Abonner
Skrevet d. 30-01-2013 kl. 16:03

prøv Mr. auto. de har ikke alt, men det der er, er til gode priser som regel. købte bremse skiver og klodser (brembo ) til min corsa D. 1100,- for det hele. leveret

vauxhall

Point: 4
  • Abonner
Skrevet d. 30-01-2013 kl. 18:42

Jeg plejer normalt at købe dele hos Høyer. Det er ikke altid de billigste, men servicen plejer at være i orden, og personerne bag disken plejer at kunne svare på de fleste ikke for advancerede spørgsmål.

Philip

Point: 499
  • Abonner
Skrevet d. 04-02-2013 kl. 20:38

Jeg vil til dettespørgsmål hellere vide hvilke fabrikater de forskellige forhandlere kan leverer..

Service er jo godt nok, men det det handler om, er kvaliteten af det de sælger.

T.hansen køber deres dele som hovedregel i østen, hvor kvalitets stempler er en by i rusland, dermed er der ingen garanti for kvaliteten, (dette står for egen regning) men har set lidt af hvert fra deres forretning, og det er ikke lige godt alt sammen.

Der er en tildens for alternative reservedele for tiden, nemlig det at dem der leverer OE godkendte dele (stemplet som leverandør til original montering af bilproducenterne) har hævet garantien på dele til 3 år.

Spørg ind til om de dele du køber er OE godkendt, så er du sikret en ordentlig vare.

Mit motto er at hellere betale lidt mere frem for at ærge sig.

Wenzel

Point: 784
  • Abonner
Skrevet d. 07-04-2013 kl. 10:15

Jeg plejer normalt at købe dele hos "gør det selv værksted" i København og nok men den der ligger i NV. De er tit billigere end Thansen, kvaliteten og servicen er i top og så kan de normalt skaffe delene hjem rimelig hurtigt.

Carsten Wahl

Point: 2
  • Abonner

Du skal være logget ind for at svare

Har du ingen konto, kan du hurtigt oprette en konto.

ELLER

Login med din AutoSnak.DK konto

Opret ny tråd

Har du ingen konto?

Upload af billeder

Hvis du ønsker at uploade et billede, behøver du ikke mere at skulle uploade billedet til Flickr eller ImageShack først.

På AutoSnak.dk kan du uploade billeder til dit eget galleri, hvilket kan gøres ved at trykke på Upload af billeder.

Herefter kan du vælge "Gennemse" hvorefter du kan se hvilke billeder du har uploadet, eller uploade ny du ønsker at bruge.

Har du husket at markere et svar?

Hvis en bruger har skrevet det korrekte svar til din tråd, så husk at give ham 'credit' for tiden personen har brugt på at svare dig, og marker hans indlæg som svar.

Det kan gøres ved at trykke på "Marker som svar" i venstre hjørne af indlægget.